Bir Word belgesini ek olarak değil, doğrudan e-posta olarak göndermek, eski sürümlerde Dosya > Gönder > E-posta alıcısı komutu kullanılarak biliniyordu. Word 2007 ve 2010 altında, bu komut başlangıçta bulunamadı. Ancak, araç çubuğu seçeneklerinde olası tüm komutlara göz atarsanız, burada da E-posta alıcısına gönder komutunu bulacaksınız.
